Jauns zvanu saraksts 2020./2021. m.g.
1. Mācību process:
1.1.Informēšana:
- Brīdinājums, ka skolā nepierodas personas, kurām noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai izolācija un personas ar elpceļu infekcijas pazīmēm (paaugstināta temperatūra, klepus, sāpes kaklā, iesnas, konjunktivīts, apgrūtināta elpošana);
- par 2m distances ievērošanu, citi distancēšanas nosacījumi, (tualetē vienlaicīgi ne vairāk par 4 personām), obligāti pie garderobes, ēdnīcā, tualetē;
- Informācija par roku dezinficēšanu, mazgāšanu un respiratoro higiēnu.
1.2.Distancēšanās:
- Plūsmu organizēšana, plūsmu nesaskaršanās ierodoties skolā līdz klases telpai, pie garderobes, dodoties uz ēdnīcu, sporta zāli;
- mācības organizē katrai klasei savā telpā, izvairoties no kabinetu sistēmas, izņemot atsevišķas stundas informātikas, mūzikas, ķīmijas, fizikas, mājturības un dizaina tehnoloģijas kabinetos;
- pastaigas katram spārnam savā gaitenī;
- vienas klases ietvaros distancēšanās nav jāievēro;
- kopēji pasākumi aktu zālē, sporta zālē u.c netiek rīkoti. Katram pasākumam skola izvērtēs riskus;
- interešu izglītība un sporta treniņgrupas pieļaujamas.
1.3.Higiēna
- Roku dezinfekcija vai mazgāšana, obligāti ierodoties skolā, pēc tualetes lietošanas, pirms ēšanas un pēc nepieciešamības, pēc telefona, datora lietošanas;
- atgādinājums bērniem par roku mazgāšanu, dezinfekciju. Neaiztikt ar rokām seju, acis, negrauzt nagus un tml.;
- roku mazgāšanai ziepju trauki, vienreizlietojami dvieļi.
- telpu vēdināšana katrā starpbrīdī;
- roku dezinfekcijas līdzekļi izvietoti pie ieejas, ēdamzāles, tualetē, pie sporta zāles, garderobē. Spirta saturošus dezinfekcijas līdzekļus izmantot 15 sek. Roku slaucīšanai izmantoti papīra dvieļi;
- skola nodrošina regulāro dezinfekciju – durvju rokturi, kāpņu lenteri, krāni, tualetes uzkopšana un dezinfekcija, sevišķi durvju rokturi, podu pogas, papīra turētāji, ziepju turētāji, sporta zāles ģērbtuves saskarsmes virsmas mācību procesa laikā atbilstoši skolā izstrādātajai kārtībai (telpu uzkopšanas plānam);
- klašu telpās galdu, plauktu virsmas katru dienu nomazgā ar mazgāšanas līdzekli, dezinficē reizi nedēļā. Ja tiek mainīti kabineti, klases (informātika, fizika, ķīmija, mūzika, u.c) galdu virsmas dezinficētas pēc katras stundas; telpu vedināšana;
- dezinfekcija nenotiek izglītojamo klātbūtnē;
- vecāki un citas personas apmeklē skolu pēc pieraksta, ņemot līdzi maskas.
1.4.Personas veselības stāvokļa uzraudzība
- Skolā neatrodas bērni un pieaugušie ar elpceļu infekcijas pazīmēm. Pedagogs un medicīnas māsa identificē pazīmes katru dienu 1.stundas laikā un, kad parādās simptomi;
- nekavējoties izolē saslimušo skolas atsevišķā telpā, uzvelkot sejas masku. Informē vecākus, lai viņi nogādā saslimušo mājās. Izglītojamais atgriežas skolā ar ārsta zīmi, skolas darbinieks – ar noslēgtu DNL;
- šajā gadījumā maskas jālieto tikai slimajiem;
- darbinieki no riska grupas vai kuri vēlas var lietot individuālos aizsardzības līdzekļus;
- temperatūras mērīšana visiem nav obligāta. Skolā izmanto bezkontakta termometru ķermeņa t0 mērīšanai.
2. 1. septembra pasākumu kārtība COVID-19 infekcijas izplatības laikā:
- Plūsmu princips, plūsmas nesaskaras, distances ievērošana starp klasēm;
- pasākumi notiek klašu telpās;
- vecāki nepiedalās, tikai 1.klases ar vecākiem nāk līdz skolas ieejai;
- roku dezinfekcija pirms ieejas skolā.
Jau otro gadu Rīgas 92. vidusskola īsteno projektu PuMPuRS – atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai. Projekta ietvaros izglītojamiem tika sniegts individuālais atbalsts, stiprināta motivācija iegūt izglītību, kā arī mazināts risks priekšlaicīgi pārtraukt mācības.
Projekta aktivitātēs 2019./ 2020. mācību gadā bija iesaistīti 36 skolotāji un 182 skolēni (99 zēni un 83 meitenes), kuriem bija izstrādāts individuālais atbalsta plāns.
Projekts deva iespēju 5.-12. klašu skolēniem saņemt individuālas konsultācijas mācību priekšmetos: Latviešu valoda un literatūrā, angļu valodā, matemātikā, ķīmijā, krievu valodā, bioloģijā, ģeogrāfijā, Latvijas vēsturē, Latvijas un pasaules vēsturē, sociālās zinībās, sportā. Papildus konsultācijas sniedza arī klašu audzinātāji, sociālais pedagogs un logopēds. Dažiem skolēniem stundas laikā bija palīdzība no pedagoga palīga puses.